Șefii DRDP Craiova livrează în continuare vorbe goale, Vâlcea pierde bani din cauza stării drumurilor naționale

0
1354

Joi, 8 februarie a.c, Preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Vâlcea Constantin Rădulescu a analizat, la sediul instituției, situaţia drumurilor naţionale de pe raza judeţului împreună cu Bogdan Bratu, directorul regional al Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Craiova și Lăcrămioara State, reprezentanta Secţiei Drumuri Naţionale (SDN) Vâlcea. La întâlnire au mai participat și şeful biroului rutier, comisar şef de poliţie Ion Diaconu şi specialişti ai Consiliului Judeţean Vâlcea.


Conform comunicatului CJ, principalele probleme dezbătute au fost “demararea lucrărilor de reabilitare a DN 67B Limită Jud. Gorj – Grădiştea – Zătreni – Drăgăşani – Limită Jud. Olt, demararea (?!?) lucrărilor pe DN 7 A Brezoi (DN 7) – Voineasa – Obârşia Lotrului – Limita Jud. Hunedoara pe porţiunea rămasă nereabilitată, analiză privind zona Bujoreni de pe DN 7 Limita Jud. ARGEŞ – Râmnicu Vâlcea – Călimăneşti – Limita Jud. Sibiu, unde sunt foarte multe probleme cu blocajele în trafic; • identificarea unor soluţii pentru tronsonul de drum naţional zona Rovinet şi limita Mihăeşti pentru fluidizarea traficului şi siguranţa pietonilor și dotarea cât mai urgentă a Secţiei de Drumuri Naţionale Vâlcea cu o macara de mare tonaj pentru intervenţii în caz de accidente”. Trebuie menționat că mai toate problemele au fost repetat semnalate de numeroși cetățeni ai județului, preluate obiectiv de reprezentanții poliției rutiere, dar și de cei ai societății civile (sindicate, ONG).

Minciună marca Bratu, director DRDP: “Am reușit să punem cât de cât la punct DN7A”

Directorul regional al DRDP Craiova l-a informat pe Preşedintele CJ Vâlcea că, în cursul anului 2018, pentru DN 7 sunt prevăzute lucrări pentru un covor asfaltic şi/sau marcaje rutiere, iar pe traseul Rovinet – limita Mihăeşti (aspect semnalat detaliat de inginerul Bogdan Țigaret) se va identifica soluţia optimă (montarea unor separatoare de bandă şi construirea a două sensuri giratorii). Pentru pentru DN 7A, Bogdan Bratu promite că, odată ce vremea va permite efectuarea intervenţiilor, se va reabilita zona Obârşia Lotrului, afectată în urma căderilor de zăpadă. “Pentru DN 7A eu am acordat o atenție foarte mare acestui drum unde au fost probleme și sunt în continuare probleme. Am reușit să-l punem cât de cât la punct pentru a se circula în condiții normale pe el pentru turiștii care vin la pârtie”, a declarat șeful DRDP. Meritul efortului instituțional, atât cât îi permite legea, depus de președintele CJ Constantin Rădulescu pentru a convinge drumarii naționali să aibă mai multă grijă și de drumurile care traversează vâlcea nu poate fi contestat. Din păcate, efectul acestor demersuri rămâne, deocamdată, la stadiul de vorbe, pentru că doar atât au livrat șefii DRDP Craiova de un an și jumătate. Reprezentanții SDN Vâlcea nici măcar atât. “Am mare încredere în actualul ministru al transporturilor Lucian Șova. Am fost și colegi (de Parlament – n.r.). M-am întâlnit cu domnia sa chiar miercuri (7 februaie – n.r.) și am discutat despre autostrada Sibiu – Pitești și m-a asigurat că va susține în continuare, într-un ritm alert, obținerea tuturor avizelor și autorizațiilor astfel încât proiectul să fie cât mai repede realizat”, a declarat Constantin Rădulescu. Președintele CJ a mai spus că va insista la ministrul Lucian Șova și pentru dotarea SDN Vâlcea cu o macara de mare tonaj pentru intervenţii în caz de accidente, așa cum a propus liderul sindical de la Cartel Alfa, Ionel Vâncea.

LĂSAȚI UN MESAJ