Primăria Râmnicu Vâlcea – procedura de înscriere a comercianților la Târgul “Decembrie Magic”

0
110

Primăria Municipiului Râmnicu-Vâlcea organizează în perioada 1 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025 Târgul “Decembrie Magic”. Perioada de înscriere a comercianţilor pentru procesul de selecţie este 14.10.2024 – 01.11.2024. Comercianții care doresc să participe la Târgul “Decembrie Magic” pot fi entități juridice, precum S.R.L., P.F.A., I.F., I.I. și producători agricoli-persoane fizice.

Înscrierea se face prin completarea cererii tip anexate şi înregistrarea acesteia la registratura Primăriei municipiului Râmnicu-Vâlcea. Pentru a fi validă, cererea trebuie însoţită de:

  • documentele comerciantului: copie după certificatul de înregistrare, certificatul constatator, atestatul de producător, după caz,
  • copie după C.I. administrator / titular atestat de producător,
  • documentul de înregistrare sanitar veterinar şi pentru siguranţa alimentelor, în cazul comercializării de produse agroalimentare, respectiv, pentru activităţi de alimentaţie publică,
  • poze şi alte materiale de prezentare a produselor comercializate,
  • experienţele anterioare la târguri similare (dacă este cazul).

Selecţia cererilor şi modul de organizare a târgului sunt cuprinse în Regulamentul aprobat prin H.C.L. nr.248/2021. Documentele necesare pot fi descărcate de AICI.

LĂSAȚI UN MESAJ