Va fi cel mult Transregio, nu Drum Expres. Firma ieșeană TQM Management, desemnată de CNAIR câștigătoare pentru studiul de prefezabilitate a legăturii rutiere Găneasa – Tigveni

0
2844

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat câștigătorul licitației pentru elaborarea studiului de prefezabilitate al legăturii rutiere dintre Găneasa (DX12 Pitești – Craiova) – Râmnicu Vâlcea – Tigveni (A1 Sibiu – Pitești). Contractul poate fi semnat doar dacă în termen de 10 zile nu se depun contestații.

“Urmare a finalizării procesului de evaluare a ofertelor în cadrul procedurii de achiziție publică, în cursul zilei de astăzi, 28.03.2023, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire pentru Elaborare Studiu de Prefezabilitate Drum Găneasa (DX12) – Râmnicu Vâlcea – Tigveni(A1).
Ofertantul desemnat câștigător în cadrul procedurii de achiziție publică este SC TQM Management SRL, cu preţul de 1.199.978,55 lei fără TVA.
Durata contractului de proiectare este de 8 luni de la data de începere a contractului.
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații (10 zile – n.n.) și respectiv după soluționarea contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire”, se arată într-un comunicat al companiei. Sursa aici.

Posibile variante de ocolire pentru Băbeni și Drăgășani (nouă)

Sectorul de Drum Găneasa (Drumul Expres Craiova – Pitești) – Râmnicu Vâlcea – Tigveni – Autostrada A1 este situat pe rețeaua rutieră secundară conform Programului Investițional pentru Dezvoltare a Infrastructurii de Transport 2021-2023 prin proiectele Drumul Transregio Corabia – Găneasa – Râmnicu Vâlcea, Râmnicu Vâlcea – Tigveni A1, în lungul acestui aliniament sunt prevăzute trei variante de ocolire la Drăgășani, Băbeni și Râmnicu Vâlcea, conform informațiilor din Caietul de Sarcini. Prestatorul trebuie să predea CNAIR o comparație între scenariul “fără proiect” (do minimum), varianta profil Drum Transregio, respectiv scenariul profil Drum Expres “do project”, în care se vor analiza alternativele recomandate în cadrul studiului de prefezabilitate.
“Obiectul prezentului Contract de Servicii este elaborarea Studiului de prefezabilitate Drum Găneasa (DX12) – Râmnicu Vâlcea – Tigveni (A1)”, arată descrierea contractului din SEAP.

Râmnicu Vâlcea va fi ocolit, în sensul dinspre sud spre nord de pe actualul drum național, pe ruta Budești – Golești – Tigveni, varianta cea mai puțin convenabilă și pentru localitate, dar mai ales din punct de vedere tehnic, artera urmând să traverseze zone cu aglomerări de populație, deci și restricții de viteză, precum și cu terenuri foarte instabile și multe curbe.

Potrivit Jurnalul.ro, compania desemnată câștigătoare este deținută de Dragoș Valentin Dincă, fost secretar de stat în MAI, ex-director al Institutului Național de Administrație și expert în cadrul unui program finanțat de un cunoscut ong extern, Fundația pentru o Societate Deschisă (detalii aici).

LĂSAȚI UN MESAJ